BAGETTERIE BOULEVARD - Crocodille ČR, spol. s r.o.

Prodej
634x

BAGETTERIE BOULEVARD - Crocodille ČR, spol. s r.o.

BAGETTERIE BOULEVARD - Crocodille ČR, spol. s r.o., Hlavní město Praha

Popis podniku:

JSME ČESKÁ FIRMA A ROZUMÍME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM

BAGETERIE BOULEVARD (BB) je exprès gourmet koncept designových restaurací rychlého občerstvení s nabídkou čerstvých a zapečených baget, připravovaných na objednávku zákazníka. Tyto bagety tvoří hlavní sortiment značky. BB je výrazným protipólem amerických fastfoodových řetězců a vychází z evropských základů gastronomie s odkazem především na Francii.

Značka BB dnes symbolizuje moderní evropský styl života s důrazem na kvalitu, čerstvost a autenticitu surovin. Kromě stále základní nabídky zákazníkům přibližuje evropské chutě prostřednictvím svého gurmánského Chef menu, Be Balanced a Specialité du Chef.

Zároveň má nezaměnitelný design a styl komunikace, charakterizovaný zejména vtipně smyšlenými novinovými výstřižky, které se objevují ve výzdobě restaurací, na produktových obalech nebo v satirických článcích na papírových prostíráních.

BB vyhledávají nároční zákazníci, kteří se nespokojí s nabídkou tradičních fastfoodových řetězců a hledají kvalitnější variantu stravování.

Jsme česká rodinná značka s dlouholetou tradicí a silným zázemím společnosti Crocodille pod vedením jediného vlastníka, pana Petra Cichoně, který úspěšně podniká v oboru již více než 30 let.

TŘI ZÁSADNÍ PILÍŘE, KTERÝMI SE ŘÍDÍME 

Naší největší devizou je zájem na prosperitě a rozvoji franšízanta, a proto se snažíme nastavit franšízovou spolupráci tak, abychom značku BB společně posilovali.

  1. K Vašim penězům se chováme, jako by to byly naše investice.
  2. Nákupní ceny jsou transparentní. 
  3. Pokud nevyděláváte, neplatíte franšízový poplatek 6%.

  

VZÁJEMNÁ SPOLUPRÁCE = PERFEKTNĚ VYLADĚNÝ PROCES

Proč my?

  • K Vašim financím se chováme jako k našim vlastním investicím.
  • Máme vlastní nenapodobitelný styl.
  • Nabízíme pestrý výběr produktů, které lidem chutnají.
  • Klademe důraz na vývoj a kvalitu.
  • Jsme silná evropská značka.
  • Jsme rodinná společnost.
  • Pokud nevyděláváte, neplatíte franšízový poplatek.

Co nabízíme?

  • Práci, která Vás bude bavit.
  • Dlouhodobý příjem a zhodnocení Vaší investice.
  • Osobní rozvoj a realizaci.
  • Vytvoření vlastního týmu.
  • Podílení se na vývoji značky.
  • Možnost rodinného byznysu.
  • Transparentnost nákupních cen. 

Co potřebujeme od Vás?

  • Ochotu denně se podílet na chodu své restaurace.
  • Absolvování školení*.
  • Zkušenosti v oblasti řízení zaměstnanců.
  • Zájem na vlastním růstu.
  • Minimálně 2,5 mil. Kč vlastních prostředků.
  • Ideálně také zkušenost s gastro provozem.

*Školení neboli adaptaci absolvuje bez výjimky každý franšízant a každý zaměstnanec podílející se na provozu konceptu BB. Doba školení je závislá na druhu vykonávané pozice.

 

SE VŠÍM VÁM POMŮŽEME

Hlavní pracovní náplní franšízora (tedy nás) je poskytovat franšízantovi (tedy Vám) know – how značky a průběžně jej aktualizovat. Za toto hradíte franšízový poplatek a poplatek za správu konceptu. Zároveň se Vám však snažíme pomoci i v ostatních oblastech.

Před otevřením provozovny:

  • Vyhledání vhodné lokality
  • Architektonická studie a projekt provozovny
  • Výstavba a vybavení provozovny na klíč
  • Nábor a vyškolení kompletního personálu včetně Vás, kde Vás zasvětíme do jednotlivých procesů BB (provoz, kvalita, marketing, finance, personalistika, kontrola restaurací, věrnostní systém, software aj.)
  • Financování provozovny včetně doporučený bankovního institutu (Je možné řešit i po vlastní ose.)

Po otevření provozovny:

  • Zajištění dodávky surovin, obalů a ostatních materiálů (zejména marketingových) včetně technologie a logistiky
  • Podpora area manažera
  • Nastavení marketingové strategie a pomoc při lokálním marketingu
  • Kontrolní systémy provozovny
  • Kompletní softwarové vybavení – pokladní systém, sklady, objednávky, personalista
  • Hodnocení Vaší výkonnosti a hledání optimálního řešení
  • Vývoj a dodržování standardů značky

TYPY RESTAURACÍ

BB se vyznačuje variabilitou typů provozoven. Pro naše potřeby je rozdělujeme na tři hlavní linie:

  1. Foodcourt 
  2. High street store 
  3. Drive

Klademe důraz na příjemné prostředí a kvalitní posezení se stylovou hudbou. Franšízant si může vybrat, o jaký typ provozovny bude mít zájem.

Financování a investice

Pro účely vstupu do franšízového systému BB požadujeme, aby kandidát disponoval také svými vlastními finančními prostředky, které do podnikání vloží. Minimálně požadujeme částku 2,5 mil. Kč. Vzhledem k tomu, že orientační cena provozovny se pohybuje od 5 mil. Kč výše, je možné, aby franšízant využil i úvěrové financování. Pro tyto účely máme dohodnutou spolupráci s předními bankovními ústavy. Je však možné financování řešit i po své vlastní ose.

Investice, které musí udělat franšízant, rozdělujeme do dvou kategorií: Prvotní a Měsíční poplatky. Prvotní představují počáteční náklady při zakoupení licence a investování do provozovny. Dále pak měsíční poplatky, které budete muset v rámci užívání licence BB uhradit franšízorovi nebo proinvestovat.

PRVOTNÍ INVESTICE

  • Vstupní poplatek: 15.000 EUR
  • Kauce: 1 mil. Kč
  • Investice: Kupní cena
  • Školení zaměstnanců
  • Prvotní náklady + Rezerva 

MĚSÍČNÍ POPLATKY

  • Franšízový poplatek: 6% z čisté tržby
  • Správa konceptu: 2% z čisté tržby
  • Lokální marketing: 1% z čisté tržby
  • Národní marketing: 1% z čisté tržby
  • Fond modernizace: 2% z čisté tržby

PROVOZNÍ NÁKLADY

  • Nájemné a energie
  • Mzdové a personální náklady
  • Suroviny, obaly a logistika
  • Marketing v rámci a okolí provozovny
  • IT a Systémy
  • Kontrolní mechanismy provozovny
  • Ostatní provozní, režijní a finanční náklady

Částky zde uvedené jsou orientační a odvíjí se od typu provozovny.


Skupina: Franchisové koncepty - řádní členové 

Druh činnosti: Gastronomie 

Původ franchisy: Lokální 

Velikost vstupní investice: 15.000 EUR 

Celková investice: 4.000.000 Kč – 20.000.000 Kč; min. 2,5 mil. Kč z vlastních zdrojů 

Kauce / Deposit: ano 

Rok zahájení v ČR: 2011 

Rok zahájení v zahraničí: 2012 

Počet vlastních provozoven v ČR: 5 

Počet franchisových provozoven v ČR: Více než 50 

Průběžný poplatek / Royalties: franšízový poplatek 6%, správa konceptu 2% 

Marketingový poplatek: ano


Prodejní cena
5 - 10 mil. Kč