CrossCafe original, s.r.o.

Prodej
378x

CrossCafe original, s.r.o.

Plzeň, Plzeňský kraj

Popis podniku:

CrossCafe je český originální koncept franchisových kaváren. Od roku 2007 jsme otevřeli již více než 25 kaváren, které můžete navštívit ve většině krajských měst (Plzeň, Praha, Hradec Králové, Pardubice, Liberec či Ostrava). Konceptu se velice dobře daří i v menších městech jako jsou Beroun či Železná Ruda. Naším cílem je být významným kavárenským řetězcem, který je nablízku všem lidem v České republice, kteří mají rádi malé radosti uprostřed běžných dní. Věříme, že z CrossCafe bude každý host odcházet s úsměvem na rtech. Nabídku kaváren CrossCafe tvoří kvalitní prémiová káva vlastní směsi, dorty a sendviče domácí výroby, které si můžete vychutnat přímo v kavárnách nebo si je odnést s sebou.

Proč se stát franchisantem CrossCafe?

Stanete se součástí mladé a pohodové kavárenské sítě s obrovským potenciálem. Celý tým franchisora CrossCafe original neustále vyvíjí a zdokonaluje veškeré procesy a služby tak, aby odpovídaly změnám na trhu. Podporujeme vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franchisantů během pravidelných setkání. Budete se moci podílet na vytváření nabídky kaváren CrossCafe. Návrhy nejprve testujeme, a pokud se osvědčí, uvedeme je do celé sítě. Každý franchisant tak těží ze znalostí centrály a ostatních franchisantů. Díky tomu má jistotu, že na dynamicky se měnícím trhu „nezaspí“. Naše marketingové výzkumy říkají, že pro CrossCafe je typická vysoká míra loajality zákazníků a naprostá většina hostů se k nám pravidelně vrací. Díky propracovanému integrovanému marketingu vytváříme silnou vazbu zákazníků ke značce. Dosahujeme toho pomocí profesionálního osobního prodeje věrnostního programu CrossCard a otevřené komunikace. Při otevírání nových kaváren respektujeme charakter okolního prostředí a snažíme se o jeho oživení. Je pro nás důležité, aby vztah mezi kavárnou a zákazníkem byl nejen obchodní. Naši hosté se stávají našimi přáteli. Stejně tak dbáme na to, aby náš franchisový partner cítil pozitivní sílu značky, kterou franchisová síť přináší.

  • léty prověřený obchodní koncept na kavárenském trhu
  • propracované know-how v podobě provozního manuálu
  • vývoj, výroba a distribuce originálních vlastních produktů pro celou síť kaváren
  • začátek podnikání připravený na klíč
  • promyšlená obchodní a marketingová strategie
  • konzistentní marketingová komunikace
  • podpora zkušeného týmu franchisora po celou dobu spolupráce
  • asistence při výběru vhodné lokality
  • návrh projektu a designu kavárny na náklady franchisora
  • zajištění stavby provozovny na klíč nebo podpora v průběhu stavby
  • pokladní software se skladovým hospodářstvím
  • trénink zaměstnanců

Obor:  | Gastronomie
Původ franchisy:  | Lokální
Velikost vstupní investice:  | 100 000 Kč
Celková investice:  | 2,7 – 3,9 mil. Kč
Rok zahájení v ČR:  | 2006
Počet franchisových provozoven v ČR:  | 26
Průběžný poplatek / Royalties:  | 3,5 % z obratu
Marketingový poplatek:  | 1,2 % z obratu

Prodejní cena
2 - 5 mil. Kč