Přes 100 tis denně. Prodej pojízdné kavárny Citroen HY, s brandem "ROYAL FIRE", včetně webu, sítí, produktů a know how
Přes 100 tis denně. Prodej pojízdné kavárny Citroen HY, s brandem "ROYAL FIRE", včetně webu, sítí, produktů a know how
Přes 100 tis deně. Prodej pojízdné kavárny Citroen HY, s brandem "ROYAL FIRE", včetně webu, sítí, produktů a know how, Hlavní město Praha
Popis podniku:
Prodám exkluzivní pojízdnou kavárnu Citroen HY, včetně celodřevěného interiéru s vybavením, připravenou vyjet.
Součástí auta prodávám celý brand "ROYAL FIRE" A TO VČETNĚ KNOW HOW.
Webové stránky s e-shopem, dodavatel kávy s domluvenou spolupráci pro odesílání balíků, know how jak na pojízdnou kavárnu atd-
Máme i hotové produkty (zrnková káva) včetně kompletních etiket včetně Bar kódů do obchodů. 3 druhy 250 g pytlů kávy a ty samé tři druhy do 1000 g pytlů.
Na akcích je možné s Citroenem vygenerovat přes 100 tis za den (mohu podložit).
Je možné odkoupit pouze Citroen HY bez Brandu a nebo i s brandem. S Brandem ROYAL FIRE je cena + 200 000 Kč + DPH.
neboli 1 990 000 Kč za Citroen (bez odpočtu) + 200 000 Kč + DPH (s odpočtem).
Po podepsání NDA poskytnu veškeré informace a odkaz na data room kde jsou materiály.
Je k dispozici na data roomu také kompletní dokumentace z období repase pojízdné kavárny. Repase trvala 3 roky a je fotodokumentace z celého procesu. Od prvního plechu až po dřevěné pulty. Celý citroen byl kompletně nově postavený. Původně z roku 1965.Platná a nová STK.
Součástí vybavení kavárny je:
profesionální kávovar Polaris wega
Profi mlýnek
Kamerový systém s nahráváním a wifi routerem, nerezová lednice, stolní BS lednice, led podsvícení, umyvadlo a kanystry a různé vymakávky.
SOUČÁSTÍ balíčku
1. Webové stránky včetně domén (royalfire.cz, royalfire.eu)
2. Sociální sítě (@royalfirecoffee & @royalfirekavarna)
3. Ochranné známky na logo Česko a Evropa
4. Grafika – Loga, merch atd
5. Hotový reklamní polep na Citroenu
6. Podsvícené logo RF
7. Grafické podklady pro samolepky na prodej zrnkové kávy
8. Dodavatel kávy, včetně předání stávající spolupráce.
9. Předání reklamních videí, fotek a reklamních materiálů. (je jich hafo).
10. Know-how k prodeji kávy
11. Letáky (stáli 10 tis)
12. Hrnky (dodám svého dodavatele, který udělá ty hrnky s našemi dizajny v té nejlepší kvalitě. Už tam mají i grafiku připravenou a oni to gravírujou do toho)
5 hvězdičková spokojenost zákazníků po ČR
Primárně Citroen s našim logem je již v podvědomí lidí. Obsloužili jsme již desítky tisíc zákazníků z celé ČR a lidi nás už znají.
1. Předám webové stránky, které byli naprogramované a přizpůsobené pro rychlé načítání a dobrý organický dosah. Stránky jsou komplexní, mají hodně funkcí. Optimalizované animace jako třeba jezdící autíčko přes stránku. Mají e-shop, včetně jednoduché administrace. Skladové zásoby, propracovaný kroky v košíku, uživatelské rozhraní (lidé mají svůj profil a můžou se registrovat a přihlašovat). Různé typy doprav, integrovaná mapka na DPD pick- up pointy). Jen je potřeba to celé aktualizovat, optimalizovat pro současné normy a integrovat platební bránu na svojí firmu pro platby kartou. Takový web by Vás stál hromadu peněz, minimum 3-6 měsíců času, spoustu vymýšlení a úprav.
2. Sociální sítě nejsou nějaký velký terno, ale kdo dělal tak vý, že takový kontent je desítky hodin práce + minulost + už nějaká část lidí co nás sleduje. Většina jsou aktivní sledující.
3. Ochranné známky na logo. Je s tím tím také poměrně dost práce na poprvé a nemalé poplatky advokátovi. V současné stavu je potřeba jen každých 5-10 let aktualizovat.
4. Grafika. Grafitcké podklady mě vyšli na desítky tisíc.
5. Je hotový polep na Citroenu, s kterým jsem strávil tak 4 týdny přípravami a vymýšlením. Pak týden instalace se spousty nervami, kvůli tomu že povrchy nejsou rovné a hodně vlnité, tak to nebylo uplně easy. A stálo to nějakých 25 tis kč.
6. Podsvícené logo, je od kvalitního výrobce, stálo přes 10 tisíc kč.
7. Grafické podklady pro etiketi. Sntím jsem ztrávil asi půl roku, abych to vymakal k dokonalosti a to včetně bar kodů do obchodů. Nyní Vám již stačí jen poslat do tiskárny, objednat prázdné pytle a nalepit samolepky na pytle.
8. Předám dodavatele kávy. Zkousel jsem spousty dodavatelu kavy a káva nebyla to super, vysoké ceny atd atd.
Nemel jsem ted jedineho nespokojeneho zakaznika. Na akcich si s nasi kavou nikdo neztěžoval. Naopak sbíráme velkou chválu. Drive i hodne lidi kupovali v pytlích kavu, které máme mimochodem nádherné, pracoval jsem nad nimi měsíce a měsíce. Mají i kody do obchodů, popisek, datum pražení, popis chutě atd. Když jsme byli na akcích a propagovali jsme web a naší zrnkovou kávu, tak jí lidi kupovali celkem slušně a byli i objednávky z webu. Měli jsme to nastavené tak, že zákazník si objednal kávu, já poslal objednávku memu dodavateli. Ten již má naskladněné pytle. Naplní je, zabalí pod mím brandem. Přihlásí se do DPD pod mími údaje a hned druhý den občas i stejný den když je to zadané vrzy ráno objednávka odjede k zákazníkovy domů DPD, či na dpd pickup point či do zásilkovny a dřívě jsem měl možnost ještě osobního odběru v pražírně a u mě v kanceláři.
Takže bych Vám předal nastavený celý proces, což zabralo měsíce a měsíce. Jen by se to muselo obnovit
Máme tři druhy káva: Gepard 80 arabica a 20 % robusta. Trošku hořčí káva, nejlepší na automatické mašiny. Pak Kávu Tiger to je střed kyselosti. Náš zlatý třed. 100 Arabica. A pak máme kávu Lion, to je naše prémiová káva 100 % arabica a ta je nejkyselejší.
Cena se pohybuje okolo 350 kč na 1kg kávy.
Prodejní cena
- Kategorie:Restaurace - bary
- Typ: Prodej
- Důvod prodeje: Časová vytíženost
- Rok založení: 2020
- Vybavení: Nabízeno s vybavením